Brandspotters Logo Brandspotters

Love and Hip Hop

Episodes
SeasonEpisode
Real Brands

Fictional Brands
Tweets Powered by Twitter
Put #brandspotters or "Product Placement" in your tweet along with the show name.
Liz Anya:
RT @yourwatchparty: Serious question: how much are they getting paid for this lime-a-rita product placement? #LHHATL https://t.co/CKtQtSxSZq
View Tweet

YourWatchParty:
Serious question: how much are they getting paid for this lime-a-rita product placement? #LHHATL https://t.co/CKtQtSxSZq
View Tweet

cocoabrown skin:
#LHHATL #LHHATLReunion these limarita product placement is killing me
View Tweet

Jerry Snakhouse:
RT @ZoraToniMaya: Aye, can y'all stop with the lime-a-rita product placement in the #LHHATLReunion? We know Dime isn't drinking that on com…
View Tweet

Nakia:
Aye, can y'all stop with the lime-a-rita product placement in the #LHHATLReunion? We know Dime isn't drinking that on commercial breaks lol
View Tweet

Author Denora Boone:
Lime-a-Rita must have dropped in sales cause this product placement is too much #LHHATL
View Tweet

Billy Ray Valentine:
Budweiser must have paid a grip fo all of this product placement this season. #LHHATL
View Tweet

Shēhuà:
I see you lime-a-Rita with the product placement #LHHATLReunion
View Tweet

Janet JackMe:
The product placement is just disrespectful at this point on this show. #LHHreunion
View Tweet

joe eXclusive:
Love and hip hop Atlanta star Stevie J in @irfan_tajer ...product placement by my company… https://t.co/Y9RsPfrAN7
View Tweet

Blacktimus Prime:
@ThePurpleMUA Shout out #LHHATL for that proper product placement
View Tweet

Lauren Mayo:
Y'all gonna stop with this OBVIOUS peach-a-rita product placement #LHHATL
View Tweet

Codeswitch McGee:
Catching up on LAHHATL and PeachARita's ain't playing with this product placement!
View Tweet

NiNi:
How many shots are they gonna take of this peach-a-rita? We get it... this is product placement #LHHATL
View Tweet

January24✨✌️:
RT @R2ThaEdgy: This egregious ass product placement for Peach-A-Rita is a MESS. That shit is NASTY! They GOOPED y'all hoes. #LHHATL
View Tweet

Kung Fu Reggie:
This egregious ass product placement for Peach-A-Rita is a MESS. That shit is NASTY! They GOOPED y'all hoes. #LHHATL
View Tweet

nashelitt:
RT @mistergjb: Please Mona, no more Peach-A-Rita product placement...I'm about to lose it #LHHATL https://t.co/hc44x1MX68
View Tweet

Kai Storm:
RT @CammiCance: Talk about shameless product placement. I get it, I get it, you want me to buy Peach a Rita! #LHHATL
View Tweet

Cammi:
Talk about shameless product placement. I get it, I get it, you want me to buy Peach a Rita! #LHHATL
View Tweet

Jordan McDuffie:
RT @mistergjb: Please Mona, no more Peach-A-Rita product placement...I'm about to lose it #LHHATL https://t.co/hc44x1MX68
View Tweet

OluwatoyinAkinfemiwa:
RT @mistergjb: Please Mona, no more Peach-A-Rita product placement...I'm about to lose it #LHHATL https://t.co/hc44x1MX68
View Tweet

Gregory J-B:
Please Mona, no more Peach-A-Rita product placement...I'm about to lose it #LHHATL https://t.co/hc44x1MX68
View Tweet

Maggi:
Wondering how much this at home DNA business is making from the product placement in #LHHATL this season
View Tweet

Gregory J-B:
Lime- A- Rita is not wasting this product placement opportunity... Just stop #LHHATL https://t.co/UGsMhvYvXR
View Tweet

Olivia A:
RT @rosechocglam: Could that Peach a Rita product placement be anymore obvious? #LHHATL https://t.co/h4DS3VvlAs
View Tweet

OluwatoyinAkinfemiwa:
RT @rosechocglam: Could that Peach a Rita product placement be anymore obvious? #LHHATL https://t.co/h4DS3VvlAs
View Tweet

Granddaddy Ken:
RT @rosechocglam: Could that Peach a Rita product placement be anymore obvious? #LHHATL https://t.co/h4DS3VvlAs
View Tweet

L a u r e n:
#LHHATL you really think that a Peach-A-Rita subliminal product placement is gonna work on me? Because it is https://t.co/k1ODNTNQt0
View Tweet

rosechocglam:
Could that Peach a Rita product placement be anymore obvious? #LHHATL https://t.co/h4DS3VvlAs
View Tweet

thelostknowles:
Okay product placement #peacharita #lhhatl
View Tweet

YoursTruly:
RT @NC_INTELLECT: I see that Peach-A-Rita product placement so does the cast get a case take home #LHHATL
View Tweet

Shashawna :
Okay #LHHATL y'all killing me this product placement
View Tweet

Mandy Smith:
#LHHATL Dear Peach-a-rita, there is a right way and a wrong way to do product placement. This is the wrong annoying way to do it
View Tweet

LIA NICOLE:
RT @cassysim: So now they are doing product placement AND commercials? #lhhatl
View Tweet

Monique:
I'm not even mad at this Peach-a-Rita product placement. It looks good and I want one!!! #LHHATL
View Tweet

Sunny Bridges:
I see that Peach-A-Rita product placement so does the cast get a case take home #LHHATL
View Tweet

A. Nicole Archie:
Come on #llhhatl for the Product Placement
View Tweet

Snak Prescott:
RT @boonie84: How much did Peach A Rita play for this product placement #lhhatl
View Tweet

Her with the curls:
The hell?!?! They doing product placement in #LHHATL now?!?!
View Tweet

♎️SUPER_NEGRA♎️:
Wow product placement for "thot-Rita's" #LHHATL
View Tweet

The Best Darn Girls:
Product placement #LHHATL https://t.co/CGrZS31x3p
View Tweet

AB:
How much did Peach A Rita play for this product placement #lhhatl
View Tweet

Avocado Toast:
That product placement though. #LHHATL
View Tweet

Diagnosis Shubz :
LMAO product placement #LHHATL
View Tweet

Jessica Benton:
That's some major product placement on this episode of #LHHATL
View Tweet

Jas:
RT @lookatdewayne: How much Peach-a-Rita's paying for this product placement? #LHHATL
View Tweet

Honey Mustard:
RT @cassysim: So now they are doing product placement AND commercials? #lhhatl
View Tweet

hannah Montana.✍:
RT @cassysim: So now they are doing product placement AND commercials? #lhhatl
View Tweet

eazy:
That Peach A Rita product placement lol #LHHATL
View Tweet

THE GAMUTT-WebMag:
#peacharita got that product placement 4 real! #LHHATL
View Tweet

Email: info@brandspotters.com