Brandspotters Logo Brandspotters

Harlem Heights

Episodes
SeasonEpisode
Real Brands

Fictional Brands
Tweets Powered by Twitter
Put #brandspotters or "Product Placement" in your tweet along with the show name.
Watching this harlem shit on BET *scratches head* umm sup wit all this product placement #shitsridiculous

View Tweet

Finally watched Harlem Heights online. Product placement is funny! @bmariestyle

View Tweet

Product placement BET seriously??? We didn't get enough from Harlem Heights?? We know Dr Miracles cuts a u check...

View Tweet

@bkzflyygirl Gotta admit I didn't miss an epi of Baldwin Hills. Watched Harlem Hts but that was boring. Ambi product placement wore me out!

View Tweet

RT @AltaNoble: The worst, most obvious product placement = BET, Harlem Heights. Damn white light shinning from heaven on the Ambi bottle

View Tweet

@cwthegame just please don't allow blatant product placement like Harlem Heights. Lol. Other than that its all good

View Tweet

is just catching up on the product placement show ( I mea Harlem Heights). Lol. Seriously.... Nike; Ambi; Rocawear cologne??? COME ON!!!

View Tweet

love the BLATANT Ambi product placement in Harlem Heights

View Tweet

I cannot STAND Harlem Heights' blatant product placement... that shyt irks me.

View Tweet

I don't know if I'm watching Harlem Heights or a commercial for that Ambi product. Lol product placement is getting outta hand

View Tweet

I hate blatant product placement on network shows. Thanks Harlem Heights...I'm running out to buy some Ambi pronto!

View Tweet

love the BLATENT Ambi product placement in Harlem Heights

View Tweet

omg ANOTHER Product placement in Harlem Heights (Rocawear cologne) ughhh! ima stop watchin this shit!

View Tweet

OH BOY, watching Harlem Heights finale, big ass bottle of AMBI front and center. Product placement for a skin lightening lotion smh

View Tweet

Holy product placement Ambi on harlem heights...and i love that landon kisses his dad hello

View Tweet

@youngsinick Ambi and Barack Obama seem to be the product placement of choice for Harlem Heights.

View Tweet

BET, please say no to gratuitous use of product placement. Loves Harlem Heights though.

View Tweet

BET placed say not to the gratuitous use of product placement. Its unnecessary. Loves Harlem Heights though.

View Tweet

Not swayed by the AMBI product placement all over Harlem Heights, and the roadblocks on BET.com...just sayin'. My granny uses that.

View Tweet

this Harlem Heights is so obvious with their "ambi product placement"

View Tweet

The product placement on Harlem heights is hilarious!

View Tweet

LMAO at all this product placement for Ambi on Harlem Heights. Not discreet at all...lol, but I guess I can't be mad at Ambi.

View Tweet

LOL at the Product placement on Harlem Heights! Ambi is todays product.

View Tweet

Harlem Heights: cheap product placement..AMBI

View Tweet

insert product placement on Harlem Heights _____________________(here).

View Tweet

Harlem Heights kills me w/ their blatant product placement. It's hella tacky & unethical.

View Tweet

Harlem Heights is a show that I don't know why I watch, product placement is out of control (Rocawear cologne, Nike, Dave and Busters)

View Tweet

whats up with all this product placement on harlem heights?

View Tweet

RT @OSoChic: Tonight, we bid adieu to Harlem Heights...(what will all the product placement junkies watch?)

View Tweet

It's SCRIPTED reality! *Sigh* RT: @kgyrl8 The product placement on Harlem Heights is so blatant!Who puts Ambi lotion in the kitchen cabinet?

View Tweet

Ok I agree with whoever said the product placement on Harlem Heights is so blatant! Who puts Ambi lotion in the kitchen cabinet?

View Tweet

smh at the shameless Ambi product placement in Harlem Heights

View Tweet

@sandrinecharles i'm gonna need ur ppl @ ambi to be smoother w the product placement on harlem heights

View Tweet

am I trippin or did they just do a product placement in Harlem Heights? peeped it with my marketing eye..

View Tweet

There's soooo much product placement in Harlem Heights! Disturbing. Okay I'm really done now.

View Tweet

there is wayyyyy too much product placement in Harlem Heights....

View Tweet

Just got finished watching Harlem Heights, the obvious product placement is so annoying!! Can you pass the Splenda? C'mon!!

View Tweet

BET is killing me with the product placement on Harlem Heights!!! lol

View Tweet

Harlem heights' splenda product placement is funny as hell

View Tweet

LOL @ Harlem Heights' sad attempts of product placement: "Could you pass me a Splenda???" © @Marvwon

View Tweet

LOL @ Harlem Heights' sad attempts of product placement: "Could you pass me a Splenda???" &#169@Marvwon

View Tweet

All this product placement in Harlem Heights makes me sick...who says "pass the splenda" LMAO

View Tweet

Email: info@brandspotters.com